Koop loten voor het 75-jarig Jubileumverloting Koop een lot

Verslag ledenvergadering Businessclub

Maandag 14 maart bleek achteraf misschien geen goede datum om de ledenvergadering van de Businessclub te organiseren. Helaas moest een groot aantal leden verstek laten. Naast de wel aanwezige leden werd door voorzitter Jurrie Roossien een afvaardiging van het Elburger Biergenootschap welkom geheten in de Businessroom op het Burgemeester Bode Sportpark.

_DSC1353
Het officiële deel van deze avond kende weinig verrassingen. Zo bracht penningmeester Benny Visser verslag uit van de financiële positie van de Businessclub. Visser schetste een gezond beeld ondanks een lichte terugloop van het aantal leden. Ook kon de club prima aan haar financiële verplichtingen voldoen richting de Elburger Sportclub. De secretaris somde de activiteiten op die het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden. Naast het feit dat de Businessroom rondom iedere thuiswedstrijd van ESC 1 is geopend werd o.a. een bedrijfsbezoek gebracht aan van Wijhe Verf te Zwolle en was het sportcafé met als gast trainer Ron Jans van PEC Zwolle een ander hoogtepunt. Voorzitter Roossien memoreerde dat dit sportcafé een co-productie was van de Businessclub en de commerciële commissie van de voetbalclub. Als nieuwe leden werden verwelkomd de Mateboer Groep en Wasserij Elburg. Daartegenover stond een aantal andere ondernemingen die helaas hun lidmaatschap hebben opgezegd. Dus werden de leden opgeroepen mede uit te zien naar nieuwe leden voor de Businessclub. Na het formele deel van de ledenvergadering kreeg Fred Zoet van het Elburger Genootschap het woord. Hij liet de aanwezigen een zestal bijzondere biersoorten proeven. Bestuurslid Sake Santema bleek de echte kenner en won deze bierquiz door alle bieren juist te herkennen.
_DSC1375_DSC1368_DSC1381_DSC1383